Bulkista brändiksi — Käsikirja kasvuun ja kannattavuuteen
Ahto, Ossi; Kahri, Anja; Kahri, Tuomas; Mäkinen, MarcoTuotetiedot
Nimeke: | Bulkista brändiksi — Käsikirja kasvuun ja kannattavuuteen | ||
Tekijät: | Ahto, Ossi (Kirjoittaja) Kahri, Anja (Kirjoittaja) Kahri, Tuomas (Kirjoittaja) Mäkinen, Marco (Kirjoittaja) |
||
Tuotetunnus: | 9789522913500 | ||
Tuotemuoto: | E-kirja, EPUB | ||
Saatavuus: | Heti ladattavissa | ||
Ilmestymispäivä: | 30.5.2016 | ||
Hinta: | 9,90 € (9,00 € alv 0 %) | ||
|
|||
Kansikuva: | Lataa painokelpoinen kansikuva |
Kustantaja: | Docendo |
Julkaisuvuosi: | 2016 |
Kieli: | suomi |
Tiedostoformaatti: | EPUB |
Suojaustapa: | Vesileima |
Tuoteryhmät: | eKirjat |
Kirjastoluokka: | 69.3 Markkinointi. Kauppa |
Avainsanat: | asiakaslähtöisyys, asiakaspalvelu, brändit, johtoryhmät, kannattavuus, kasvu, kaupallisuus, liiketoiminta, markkinointi, menestyminen, palvelumuotoilu, yritykset, yritysjohtajat |
Esittelyteksti
Bulkista brändiksi -kirja on tarkoitettu digitaalisen muutoksen ja kansainvälisen kilpailun kiristymisen aikana kasvun ja kannattavuuden kanssa painiville yritysten päättäjille.
Tunnistamalla aidosti asiakastarpeisiin perustuvia palveluita ja tuotteita suomalaiset yritykset voivat nousta henkisestä lamasta uuteen kukoistukseen. Kirja auttaa asiakastarpeiden tunnistamisessa, antaa ajatuksia toiminnan muokkaamiseksi asiakaslähtöiseksi sekä tuo työkaluja uusien palveluiden ja tuotteiden luomiseen ja tuomiseen markkinoille.
Kirja yhdistää kaupallistamisen markkinoinnin viitekehykseen ja antaa vastauksia siihen, kuinka rakennetaan vahva brändi. Vahvan brändin avulla yrityksen omistajien sijoituksen arvo yritykseen kasvaa, se helpottaa yritystä palkkaamaan parhaat ihmiset ja saa asiakkaat janoamaan sen tuotteita ja palveluita.
Kirja sisältää paljon konkreettisia case-esimerkkejä sekä useita toimialakohtaisia analyysejä. Se avaa taustoja useisiin suomalaisiin menestystarinoihin niin perinteisissä teollisuusyrityksissä kuin uusissa palveluyrityksissä. Kirja sisältää myös käytännöllisiä ohjeita niin hallitustyöskentelyyn, johtoryhmille kuin päivittäin kaupallistamisen kanssa työskenteleville ja sitä opiskeleville.
Tunnistamalla aidosti asiakastarpeisiin perustuvia palveluita ja tuotteita suomalaiset yritykset voivat nousta henkisestä lamasta uuteen kukoistukseen. Kirja auttaa asiakastarpeiden tunnistamisessa, antaa ajatuksia toiminnan muokkaamiseksi asiakaslähtöiseksi sekä tuo työkaluja uusien palveluiden ja tuotteiden luomiseen ja tuomiseen markkinoille.
Kirja yhdistää kaupallistamisen markkinoinnin viitekehykseen ja antaa vastauksia siihen, kuinka rakennetaan vahva brändi. Vahvan brändin avulla yrityksen omistajien sijoituksen arvo yritykseen kasvaa, se helpottaa yritystä palkkaamaan parhaat ihmiset ja saa asiakkaat janoamaan sen tuotteita ja palveluita.
Kirja sisältää paljon konkreettisia case-esimerkkejä sekä useita toimialakohtaisia analyysejä. Se avaa taustoja useisiin suomalaisiin menestystarinoihin niin perinteisissä teollisuusyrityksissä kuin uusissa palveluyrityksissä. Kirja sisältää myös käytännöllisiä ohjeita niin hallitustyöskentelyyn, johtoryhmille kuin päivittäin kaupallistamisen kanssa työskenteleville ja sitä opiskeleville.