Strategiana asiakaskokemus — Miksi, mitä, miten?

Saarijärvi, Hannu; Puustinen, Pekka
Nimeke: Strategiana asiakaskokemus — Miksi, mitä, miten?
Tekijät: Saarijärvi, Hannu (Kirjoittaja)
Puustinen, Pekka (Kirjoittaja)
Tuotetunnus: 9789522919847
Tuotemuoto: E-kirja, EPUB
Saatavuus: Heti ladattavissa
Ilmestymispäivä: 15.10.2020
Hinta: 9,90 € (9,00 € alv 0 %)

Kansikuva: Lataa painokelpoinen kansikuva
Kustantaja: Docendo
Julkaisuvuosi: 2020
Kieli: suomi
Tiedostoformaatti: EPUB
Suojaustapa: Vesileima
Sivumäärä: 171
Tuoteryhmät: eKirjat
Kirjastoluokka: 69 LIIKETALOUS. MARKKINOINTI. KAUPPA. LIIKENNE
Avainsanat: arvonmääritys, asiakaskokemus, asiakaslähtöisyys, asiakastyytyväisyys, asiakkuudenhallinta, brändit, hinnat, johtaminen, kilpailukyky, kulutus, käyttäjäkokemus, liiketoiminta, liiketoimintamallit, markkinatalous, mielikuvat, organisaatiot, ostaminen, palvelut, strateginen suunnittelu, verkkokauppa, yritysstrategiat, yritystoiminta
Äänikirja, 2020
MP3
12,90 €

Kovakantinen kirja, 2024
Lankasidos, Ylivetokannet, Päänauha, Kannet laminoitu
24,90 €

Suomella on edessään historiallisen suuri haaste. Kuinka käännetään eilisen menestyksen taannut tuotantolähtöinen ajattelu siihen, millä tänään kilpaillaan: asiakaskokemukseen ja sen johtamiseen.

Kuuletko usein puhetta asiakaskokemuksesta ilman, että se kunnolla linkittyy liiketoimintaan? Tässä kirjassa asiakaskokemus kytketään tiiviisti ja konkreettisesti keskeisiin johtamiskysymyksiin kuten strategisiin valintoihin, kasvuun ja kannattavuuteen, kilpailukyky- ja kilpailuetutekijöihin sekä toiminnan operatiivisiin mittareihin.

Esimerkkien ja käytännön työkalujen avulla kirjassa havainnollistetaan, miten asiakaskokemusta tulisi johtaa ja kehittää. Kirjassa rakennetaan erilaisille organisaatioille ja toimenkuville yhteinen kartta, käsitteet ja välineet voittavien asiakaskokemusten toteuttamiseksi.

Kirja antaa vastauksia niille, jotka haluavat ymmärtää, miten menestyviä asiakaskokemuksia kehitetään ja johdetaan. Se soveltuu sekä yksityisellä että julkisella sektorilla työskenteleville, niin asiakaspalvelun ammattilaisille kuin hallitusten puheenjohtajille. Havainnollistavien esimerkkien ja mallien avulla se sopii hyvin myös oppimateriaaliksi erilaisiin koulutusohjelmiin.

KTT Pekka Puustinen (40) on OP Ryhmän strategiasta ja uudistamisesta vastaava johtaja.
KTT Hannu Saarijärvi (39) on markkinoinnin professori Tampereen yliopistossa.


Katso myös