Strategiana asiakaskokemus — Miksi, mitä, miten?
Saarijärvi, Hannu; Puustinen, PekkaTuotetiedot
Nimeke: | Strategiana asiakaskokemus — Miksi, mitä, miten? | ||
Tekijät: | Saarijärvi, Hannu (Kirjoittaja) Puustinen, Pekka (Kirjoittaja) |
||
Tuotetunnus: | 9789522918451 | ||
Tuotemuoto: | Kovakantinen kirja | ||
Saatavuus: | Toimitusaika 1-3 arkipäivää | ||
Ilmestymispäivä: | 25.8.2020 | ||
Hinta: | 24,90 € (22,64 € alv 0 %) | ||
|
|||
Kansikuva: | Lataa painokelpoinen kansikuva |
Kustantaja: | Docendo |
Julkaisuvuosi: | 2020 |
Kieli: | suomi |
Sivumäärä: | 272 |
Tuoteryhmät: | Talous |
Kirjastoluokka: | 69 LIIKETALOUS. MARKKINOINTI. KAUPPA. LIIKENNE |
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: | asiakaskokemus, yritysstrategiat, strateginen suunnittelu, johtaminen, asiakaslähtöisyys, liiketoimintamallit, asiakkuudenhallinta, asiakastyytyväisyys, arvonmääritys, organisaatiot, yritystoiminta, kilpailukyky, markkinatalous |
Avainsanat: | arvonmääritys, asiakaskokemus, asiakaslähtöisyys, asiakastyytyväisyys, asiakkuudenhallinta, brändit, hinnat, johtaminen, kilpailukyky, kulutus, käyttäjäkokemus, liiketoiminta, liiketoimintamallit, markkinatalous, mielikuvat, organisaatiot, ostaminen, palvelut, strateginen suunnittelu, verkkokauppa, yritysstrategiat, yritystoiminta |
Muut formaatit tai variantit
E-kirja, 2020 EPUB |
4,95 €
|
|
Äänikirja, 2020 MP3 |
6,45 €
|
Suomella on edessään historiallisen suuri haaste. Kuinka käännetään eilisen menestyksen taannut tuotantolähtöinen ajattelu siihen, millä tänään kilpaillaan: asiakaskokemukseen ja sen johtamiseen.
Kuuletko usein puhetta asiakaskokemuksesta ilman, että se kunnolla linkittyy liiketoimintaan? Tässä kirjassa asiakaskokemus kytketään tiiviisti ja konkreettisesti keskeisiin johtamiskysymyksiin kuten strategisiin valintoihin, kasvuun ja kannattavuuteen, kilpailukyky- ja kilpailuetutekijöihin sekä toiminnan operatiivisiin mittareihin.
Esimerkkien ja käytännön työkalujen avulla kirjassa havainnollistetaan, miten asiakaskokemusta tulisi johtaa ja kehittää. Kirjassa rakennetaan erilaisille organisaatioille ja toimenkuville yhteinen kartta, käsitteet ja välineet voittavien asiakaskokemusten toteuttamiseksi.
Kirja antaa vastauksia niille, jotka haluavat ymmärtää, miten menestyviä asiakaskokemuksia kehitetään ja johdetaan. Se soveltuu sekä yksityisellä että julkisella sektorilla työskenteleville, niin asiakaspalvelun ammattilaisille kuin hallitusten puheenjohtajille. Havainnollistavien esimerkkien ja mallien avulla se sopii hyvin myös oppimateriaaliksi erilaisiin koulutusohjelmiin.
KTT Pekka Puustinen (40) on OP Ryhmän strategiasta ja uudistamisesta vastaava johtaja.
KTT Hannu Saarijärvi (39) on markkinoinnin professori Tampereen yliopistossa.
Kuuletko usein puhetta asiakaskokemuksesta ilman, että se kunnolla linkittyy liiketoimintaan? Tässä kirjassa asiakaskokemus kytketään tiiviisti ja konkreettisesti keskeisiin johtamiskysymyksiin kuten strategisiin valintoihin, kasvuun ja kannattavuuteen, kilpailukyky- ja kilpailuetutekijöihin sekä toiminnan operatiivisiin mittareihin.
Esimerkkien ja käytännön työkalujen avulla kirjassa havainnollistetaan, miten asiakaskokemusta tulisi johtaa ja kehittää. Kirjassa rakennetaan erilaisille organisaatioille ja toimenkuville yhteinen kartta, käsitteet ja välineet voittavien asiakaskokemusten toteuttamiseksi.
Kirja antaa vastauksia niille, jotka haluavat ymmärtää, miten menestyviä asiakaskokemuksia kehitetään ja johdetaan. Se soveltuu sekä yksityisellä että julkisella sektorilla työskenteleville, niin asiakaspalvelun ammattilaisille kuin hallitusten puheenjohtajille. Havainnollistavien esimerkkien ja mallien avulla se sopii hyvin myös oppimateriaaliksi erilaisiin koulutusohjelmiin.
KTT Pekka Puustinen (40) on OP Ryhmän strategiasta ja uudistamisesta vastaava johtaja.
KTT Hannu Saarijärvi (39) on markkinoinnin professori Tampereen yliopistossa.