Strategiana asiakaskokemus — Miksi, mitä, miten?

Saarijärvi, Hannu; Puustinen, Pekka
Nimeke: Strategiana asiakaskokemus — Miksi, mitä, miten?
Tekijät: Saarijärvi, Hannu (Kirjoittaja)
Puustinen, Pekka (Kirjoittaja)
Tuotetunnus: 9789522918451
Tuotemuoto: Kovakantinen kirja
Saatavuus: Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Ilmestymispäivä: 25.8.2020
Hinta: 24,90 € (22,64 € alv 0 %)

Kansikuva: Lataa painokelpoinen kansikuva
Kustantaja: Docendo
Julkaisuvuosi: 2020
Kieli: suomi
Sivumäärä: 272
Tuoteryhmät: Talous
Kirjastoluokka: 69 LIIKETALOUS. MARKKINOINTI. KAUPPA. LIIKENNE
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: asiakaskokemus, yritysstrategiat, strateginen suunnittelu, johtaminen, asiakaslähtöisyys, liiketoimintamallit, asiakkuudenhallinta, asiakastyytyväisyys, arvonmääritys, organisaatiot, yritystoiminta, kilpailukyky, markkinatalous
Avainsanat: arvonmääritys, asiakaskokemus, asiakaslähtöisyys, asiakastyytyväisyys, asiakkuudenhallinta, brändit, hinnat, johtaminen, kilpailukyky, kulutus, käyttäjäkokemus, liiketoiminta, liiketoimintamallit, markkinatalous, mielikuvat, organisaatiot, ostaminen, palvelut, strateginen suunnittelu, verkkokauppa, yritysstrategiat, yritystoiminta
E-kirja, 2020
EPUB
9,90 €

Äänikirja, 2020
MP3
12,90 €

Suomella on edessään historiallisen suuri haaste. Kuinka käännetään eilisen menestyksen taannut tuotantolähtöinen ajattelu siihen, millä tänään kilpaillaan: asiakaskokemukseen ja sen johtamiseen.

Kuuletko usein puhetta asiakaskokemuksesta ilman, että se kunnolla linkittyy liiketoimintaan? Tässä kirjassa asiakaskokemus kytketään tiiviisti ja konkreettisesti keskeisiin johtamiskysymyksiin kuten strategisiin valintoihin, kasvuun ja kannattavuuteen, kilpailukyky- ja kilpailuetutekijöihin sekä toiminnan operatiivisiin mittareihin.

Esimerkkien ja käytännön työkalujen avulla kirjassa havainnollistetaan, miten asiakaskokemusta tulisi johtaa ja kehittää. Kirjassa rakennetaan erilaisille organisaatioille ja toimenkuville yhteinen kartta, käsitteet ja välineet voittavien asiakaskokemusten toteuttamiseksi.

Kirja antaa vastauksia niille, jotka haluavat ymmärtää, miten menestyviä asiakaskokemuksia kehitetään ja johdetaan. Se soveltuu sekä yksityisellä että julkisella sektorilla työskenteleville, niin asiakaspalvelun ammattilaisille kuin hallitusten puheenjohtajille. Havainnollistavien esimerkkien ja mallien avulla se sopii hyvin myös oppimateriaaliksi erilaisiin koulutusohjelmiin.

KTT Pekka Puustinen (40) on OP Ryhmän strategiasta ja uudistamisesta vastaava johtaja.
KTT Hannu Saarijärvi (39) on markkinoinnin professori Tampereen yliopistossa.


Katso myös