Mitä tulevaisuuden asiakas haluaa — Trendit ja ilmiöt

Hiltunen, Elina
Nimeke: Mitä tulevaisuuden asiakas haluaa — Trendit ja ilmiöt
Tekijät: Hiltunen, Elina (Kirjoittaja)
Tuotetunnus: 9789522913166
Tuotemuoto: Kovakantinen kirja
Saatavuus: Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Hinta: 29,95 € 23,96 € (21,78 € alv 0 %)


Kansikuva: Lataa painokelpoinen kansikuva
Kustantaja: Docendo
Painos: 2. painos, 2018
Julkaisuvuosi: 2017
Kieli: suomi
Sivumäärä: 235
Tuoteryhmät: Kaikkituotteet
Turvallisuus
Talous
Kirjastoluokka: 36.15 Elintaso. Kulutus
Kansalliskirjaston asiasanat: asiakkaat, kuluttajakäyttäytyminen, ostokäyttäytyminen, kulutustottumukset, kulutus, trendit, ilmiöt, tulevaisuus, ennakointi
Ladattava digitaalinen julkaisu, 2017
EPUB
14,32 €

Mitkä ovat kulutuksen vaikuttavimmat trendit nyt ja tulevaisuuden Suomessa? Mitä löytyy tulevaisuuden kuluttajan ostoskorista ja mitä kuluttajat toivovat tulevaisuudelta? Futuristi Elina Hiltusen kirja avaa nykykuluttamisen ilmiöitä ja käy läpi kuluttamisen tulevaa muutosta.

Kirja esittelee yli 15 kuluttajatrendiä, kuten esimerkiksi lemmikkieläinten kasvavan suosion, ulkoisen minäkuvan täydellisyyden tavoittelun, somesankareiden syntymisen ja luksuksen arkipäiväistymisen. Kirjassa analysoidaan esimerkkejä siitä, miten kutakin muutosta on käytetty onnistuneesti hyväksi yritystoiminnassa meillä ja maailmalla, sekä käydään läpi heikkoja signaaleja muutoksesta. Kirjassa tutustutaan myös megatrendeihin, joiden vaikutus minkä tahansa yrityksen liiketoimintaan on vahvaa nyt ja tulevaisuudessa.

Mitä tulevaisuuden asiakas haluaa -kirjan avulla organisaatioiden on mahdollista peilata omaa toimintaansa tulevaisuuden toimintaympäristöön, kehittää uudenlaisia tuote- ja palveluinnovaatioita tulevaisuuden tarpeisiin ja päästä tutustumaan trendien ja heikkojen signaalien bongaamisen ja analysoinnin salaisuuksiin.

Tulevaisuudesta kiinnostuneille henkilöille kirja antaa kattavan kuvan muutoksesta, sen mekanismeista ja siitä, minkälaisiin muutoksiin kannattaa varautua lähivuosina.