Intohimona brändit — Kolme vuosikymmentä brändien parissa

Vahtola, Marina
Nimeke: Intohimona brändit — Kolme vuosikymmentä brändien parissa
Tekijät: Vahtola, Marina (Kirjoittaja)
Tuotetunnus: 9789522917652
Tuotemuoto: Kovakantinen kirja
Saatavuus: Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Hinta: 29,95 € 26,96 € (24,51 € alv 0 %)


Kansikuva: Lataa painokelpoinen kansikuva
Kustantaja: Docendo
Painos: 2020
Julkaisuvuosi: 2020
Kieli: suomi
Sivumäärä: 269
Tuoteryhmät: Talous
Uutuudet
Kirjastoluokka: 69.3 Markkinointi. Kauppa
Digitaalinen julkaisu,ladattava ja online, 2020
EPUB
10,47 €

Kirja, joka kuuluu jokaisen toimitusjohtajan pöydälle

Tällaista kirjaa on odotettu! Näyttävän uran suurten ketjuyritysten johdossa ja hallituksissa Suomessa ja Ruotsissa tehnyt Marina Vahtola avaa uudessa kirjassaan käytännönläheisesti ja havainnollisesti 20 keskeistä tekijää, jotka ratkaisevat menestyvän brändin rakentamisessa. Kirja osoittaa brändiosaamisen arvon ja hyödyt tavalla, jonka ansiosta sen paikka on jokaisen menestykseen tähtäävän yritysjohtajan pöydällä.

Brändi-sana liitetään Suomessa yhä usein visuaaliseen mainontaan, vaikka se todellisuudessa on koko yrityksen keskeisen strategisen liiketoiminnan ydintä. Brändien menestyksellinen rakentaminen edellyttää vahvaa liiketoimintaosaamista sekä ennen kaikkea liike­toiminnan ymmärrystä - siksi se on ylimmän yritysjohdon tehtävä.

Intohimona brändit tuo vahvasti esille menestyvien brändien liiketaloudellisen merkityksen yritysjohdon ja omistajien kannalta. Vahtola kuvaa kirjassaan Suomen yritysmaailman muutoksia vuosikymmenien aikana ja kertoo vahvojen brändien rakentamisesta.

Marina Vahtola toimii yli kymmenen yrityksen hallituksessa Suomessa sekä senior adviserina Ruotsissa kansainvälisissä kaupan alan ketjuissa. Hänellä on myös useita kansainvälisiä luottamustehtäviä. Hänet kutsuttiin Executive in Residence -tehtävään Aalto-yliopistoon vuonna 2013.

Vahtolalla on laaja kokemus pörssiyhtiöistä toimitusjohtajana, hallituksen jäsenenä ja yrityksen pörssiin viejänä. Hän on toiminut yli 25 vuotta suurten ketjuyritysten ylimmän johdon tehtävissä, joista yli 10 vuotta toimitusjohtajana. Hän on ollut mm. rakentamassa Bauhaus-ketjua Suomeen ja Viroon.


Katso myös