Biteistä bisnestä! — Digitaalisen liiketoiminnan käsikirja
Ruokonen, MikaTuotetiedot
Nimeke: | Biteistä bisnestä! — Digitaalisen liiketoiminnan käsikirja | ||
Tekijät: | Ruokonen, Mika (Kirjoittaja) | ||
Tuotetunnus: | 9789522913012 | ||
Tuotemuoto: | E-kirja, EPUB | ||
Saatavuus: | Heti ladattavissa | ||
Ilmestymispäivä: | 2.5.2016 | ||
Hinta: | 9,90 € (9,00 € alv 0 %) | ||
|
|||
Lisätiedot
Kansikuva: | Lataa painokelpoinen kansikuva |
Kustantaja: | Docendo |
Julkaisuvuosi: | 2016 |
Kieli: | suomi |
Tiedostoformaatti: | EPUB |
Suojaustapa: | Vesileima |
Tuoteryhmät: | eKirjat |
Kirjastoluokka: | 69.3 Markkinointi. Kauppa |
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: | yritykset, verkkokauppa, sähköinen asiointi, palvelumuotoilu, markkinointi, liiketoiminta, digitaalinen markkinointi |
Avainsanat: | digitaalinen markkinointi, digitalisaatio, johtaminen, liiketoiminta, markkinointi, palvelumuotoilu, sähköinen asiointi, verkkokauppa, verkkoliiketoiminta, yritykset |
Esittelyteksti
Käsikirjan tavoitteena on tarjota lukijalleen rautaisannos digitaalisen liiketoiminnan johtamisen käytäntöjä ja ajatusmalleja, joiden avulla yritys voi proaktiivisesti johtaa toimintaansa kohti digitaalista edelläkävijyyttä, joka kestää kansainvälisen kilpailun tuoman paineen.
Digitaalista liiketoimintaa katsotaan tässä kirjassa erityisesti toimintana, jossa yrityksen pääasiallinen myytävä tuote tai tuotteilleen tarvitsema jakelukanava on - jo nyt tai lähitulevaisuudessa - digitaalisessa muodossa.
Kirja kuvaa, miten digitaalinen murros tyypillisesti toimialalla etenee ja mitä yritykseltä vaatii digitaalisten palveluiden moderni kilpailukenttä. Lisäksi kirja kuvaa, mitä yrityksen tulee tehdä, jotta sen digitaalinen tuote tai palvelu on jatkuvasti kilpailukykyinen ja jotta sen orga- nisaatio, esimiehet ja tiimit ovat jatkuvasti iskukykyisiä.
Käsikirja sisältää havainnollistavia kuvia, taulukoita ja muistilistoja, joiden avulla tarjotut käytännöt ja ajatusmallit on helppo ja nopea omaksua lukijan omassa arjessa. Kirja on rakennettu siten, että sen suosituksia ja johtopäätöksiä voi hyödyntää yrityksen useassa eri funktiossa.
Kokonaisuutena syntyy kattava kuva siitä, miten digitaalisia palveluita kehittävää yritystä voidaan johtaa menestyksekkäästi.
Digitaalista liiketoimintaa katsotaan tässä kirjassa erityisesti toimintana, jossa yrityksen pääasiallinen myytävä tuote tai tuotteilleen tarvitsema jakelukanava on - jo nyt tai lähitulevaisuudessa - digitaalisessa muodossa.
Kirja kuvaa, miten digitaalinen murros tyypillisesti toimialalla etenee ja mitä yritykseltä vaatii digitaalisten palveluiden moderni kilpailukenttä. Lisäksi kirja kuvaa, mitä yrityksen tulee tehdä, jotta sen digitaalinen tuote tai palvelu on jatkuvasti kilpailukykyinen ja jotta sen orga- nisaatio, esimiehet ja tiimit ovat jatkuvasti iskukykyisiä.
Käsikirja sisältää havainnollistavia kuvia, taulukoita ja muistilistoja, joiden avulla tarjotut käytännöt ja ajatusmallit on helppo ja nopea omaksua lukijan omassa arjessa. Kirja on rakennettu siten, että sen suosituksia ja johtopäätöksiä voi hyödyntää yrityksen useassa eri funktiossa.
Kokonaisuutena syntyy kattava kuva siitä, miten digitaalisia palveluita kehittävää yritystä voidaan johtaa menestyksekkäästi.