Hyppää sisältöön

Alex Ansamaa

Pelintekijä

Pakopeli muuttuu hyytäväksi todellisuudeksi.

Ohjelmistoasiantuntija Marko Karhu saa oudon viestin: hänet on valittu pelinjohtajaksi pakopeliin. Peli sysää alulle arvoituksia täynnä olevan matkan, josta pian tulee mitä raainta todellisuutta, kun Markon järkytykseksi lähipiiriin kuuluvia alkaa kuolla.

Vaihe vaiheelta Marko saa uusia vihjeitä. Aikaa on rajallisesti, kun Markon on vihjeiden ohella selvitettävä, miksi koko juonikas pakopeli tuntuu henkilöityvän juuri häneen. Mitä tapahtuu, kun pelaajat toimivat vaistonsa varassa ja tärkeintä on selviäminen?

Pelintekijä on älykkäästi rakennettu trilleri, johon kytkeytyvät hybridisota, aseteknologian innovaatiot ja koko Euroopan turvallisuus. Inspiraatio Pelintekijän kirjoittamiseen syntyi, kun tuleva kirjailija oli mukana rakentamassa todellista pakohuonepeliä. Pelin tehtävälogiikan suunnittelu ja katseilta piilossa oleva tekniikka synnyttivät tarinan, jossa pakopelien monimutkaisuus yhdistyy rikolliseen mieleen ja ihmisten kohtaloihin mukaansatempaavalla tavalla.

Toivottavasti nautitte jokaisesta hetkestä! EscapeGameLive.net – Kaikki liittyy kaikkeen.

Osta teos

Alex Ansamaa

Alex Ansamaa (s. 1978) on päijäthämäläinen kirjailija, joka varttui Pohjois­-Pohjanmaalla. Ohjelmistoalan asian­ tuntijatehtävissä työskentelevä Ansamaa on laajalti kiinnostunut historiasta, politiikasta, tieteestä ja ihmisyydestä – pohja, josta hän ammentaa ajankohtaisia, uskottavia ja monisyisiä tarinoita. Ansamaa harrastaa lentämistä ja vapaaehtoista maanpuolustusta.

Alex Ansamaa Alex Ansamaa